možnosti platieb
Čo máme nové

                             Aktuálny stav prevádzky a doručovania:

  • dočasné pozastavenie platby na dobierku v hotovosti - Zásielkovňakuriér DPD, Slovenská pošta - pri prevzatí zásielky môžete zaplatiť dobierku platobnou kartou,
  • od 17.3.2020 je možné v Zásielkovni platiť okrem platby platobnou kartou aj  novým on-line spôsobom -  cez platobnú bránu na základe sms, ktorú pošle výdajné miesto príjemcovi priamo pri výdaji zásielky,
  • aktuálne otvorených 159 výdajných miest (z toho 46 má skrátené otváracie hodiny) Zásielkovne - ak to máte do otvorenej pobočky ďaleko, zvoľte inú prepravnú spoločnosť,
  • bližšie informácie nájdete na stránkach jednotlivých dopravcov - Zásielkovňa, DPD, Slovenská pošta,
  • predĺženie času na vybavenie objednávok - jedná sa hlavne o tovar, ktorý v čase objednávky nie je skladom, prípadne je v malom množstve. Tovar z veľkej časti (cca 90%) objednávame v zahraničí. Pri objednávaní tovaru sa musíme prispôsobiť možnostiam dodávateľa v danej krajine. 

Berte prosím na vedomie, že tieto opatrenia sa môžu s ohľadom na vývoj situácie meniť.



Reklamačný poriadok

ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.

Na dodávaný nový tovar je poskytnutá záručná doba 24 mesiacov, začína záručná doba plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

 Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady vzniknuté bežným používaním,

b) nesprávnym použitím výrobku,

c) nesprávnym skladovaním,

d) mechanickým poškodením.

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.

Kupujúci uplatňuje reklamáciu vyplnením reklamačného formulára, ktorý je dostupný na internetových stránkach predávajúceho, a jeho zaslaním na adresu sídla firmy predávajúceho alebo e-mailom na adresu info@farebnykamienok.sk.

Uplatnenie musí obsahovať číslo objednávky, popis chyby tovaru, prípadne aj jej dokumentáciu. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy bol predávajúcemu doručený reklamovaný tovar.

Po obdržaní reklamovaného tovaru predávajúcim bude kupujúcemu odoslané potvrdenie o prijatí reklamácie do 3 dní od uplatnenia reklamácie.

Kupujúci je povinný preukázať, že tovar zakúpil u predávajúceho, a že chybu uplatňuje v riadnej lehote. Bez preukázania týchto skutočností nie je predávajúci povinný reklamáciu prijať.

 V prípade uznanej reklamácie má kupujúci nárok na:

• dodanie nového tovaru či časti tovaru,

• odstúpenie od zmluvy,

• odstránenie vád, alebo,

• zľavu z kúpnej ceny,

pričom právo voľby nároku prináleží kupujúcemu.

Pri uznanej reklamácie hradí predávajúci minimálne náklady spojené so zaslaním tovaru späť.

Lehoty na vybavenie reklamácie je pozastavená v prípade, že predávajúci nedostal všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie (časti tovaru, ďalších podkladov).

Predávajúci je povinný si vyžiadať doplnenie podkladov od kupujúceho v najkratšej možnej dobe. Lehota je od tohto dátumu pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov kupujúcim.

Predávajúci upovedomí kupujúceho o vybavení reklamácie najneskôr do 30 kalendárnych dní telefonicky alebo na e-mailovú adresu uvedenú v zaslanej objednávke.

X

Tento e-shop využíva cookies a bez ich použitia nie je schopný fungovať. Nesúhlasím s požívaním cookies na tomto e-shope (zobrazí sa prázdna stránka).